Wednesday 20 December 2017

3x3 przesunięcie średnia


Mam kilka kolejnych wierszy i próbuję prześledzić ostatnie 90 w oparciu o kryteria. Średnia musi być w jednej komórce, a nie w kolumnie obliczającej średnią. Zauważyłem, jak obliczać średnią dla ostatnich 90 wierszy, ale nie mogę poprawnie dodać, jeśli funkcja spełnia kryteria przed uśrednieniem. Oto średnia funkcja, która działa prawidłowo ŚREDNI (OFFSET (E2, COUNTA (E: E) -1, -2, -90)). Oto funkcja AVERAGEIF, którą próbuję uruchomić podając niepoprawne dane: komórką I15 w tym przypadku, jest typ sprzedaży, który próbuję dopasować. Z góry dziękuję za pomocOriginal Wysłany przez Joe Ross Theres nie ma magii do 3x3 MA. Można to zrobić praktycznie dowolnym oprogramowaniem. To, czego szukasz, jest przesunięciem średniej wielkości. Niektórzy nazywają to średnią ruchliwą. Nie używam oprogramowania, lub będę mógł Cię lepiej poradzić. Ale w ostatecznej analizie lepiej czytać rynek i ćwiczyć samodyscyplinę. Joe. dzięki po przeczytaniu trochę więcej w książce. i grając z niektórymi wykresami wierzę, że pójdę za radą i po prostu nauczę czytać rynek. Myślę, że lepiej byłoby nie używać średniej ruchomej. Wydaje się, że się mylę, jeśli mam za dużo otwarte lub zbyt wiele na patrzeć. Zauważyłem, że jeśli zachowam jeden wykres otwarty w 5 lub 10 minutowych okresach czasu, a następnie wprowadzić mój wpis i wyjść na osobny wykres 1 min, które wydają się aby utrzymać mnie prawie po prawej stronie. Czy jest to wyjątkowa metoda w mojej opinii, że mam również wskaźnik głośności na dole mojego wykresu, ale też nie sądzę, że jest to bardzo przydatne. Nie mogę głowami czy ogonami tego, co znaczy inaczej, niż dłużej, gdy tiki są dłuższe lub mniejsze. Doszedłem do wniosku, że to nie jest zbyt wiele. Ale raczej innym źródłem zwrócenia uwagi na wykres. Czy używasz miernika głośności i czy w tym tygodniu W tym tygodniu wybiorę tylko wykres z wysokimi i niskimi poziomami na czarnym ekranie z tikiem na zielono. Wydaje się, że podbieram na odwrocie łatwiej niż ja robię na białym ekranie z odcieniami szarymi lub czarnymi. Czy zauważyłeś jakąś różnicę, czy to jest tylko osobiste preferencje. Próbowałem też używać świecowych palców, które pokazują drążki odwracalne dość łatwo, ale nie lubię tego, ponieważ nie mogę naprawdę podążać za otwartymi i zamkniętymi. Do tej pory wolę trzymać się z batonikami, pokazując otwarte i zamknięte. Odkryłem, że mam kilka wad, aby się zgodzić. 1. Trzeba trzymać się planu, chyba, że ​​chcę handlować wszystkim co widzę. zła część to wiem, ale nadal to robię. W tym tygodniu chcę ograniczyć się do określonej liczby transakcji, aby złamać ten zły nawyk. 2. I dostać się do handlu sposób zbyt łatwo i nie wydostać się wystarczająco szybko w razy. Ukończyłam różne oprogramowanie handlowe, które pomogło mi ustalić wstępnie określone punkty wyjścia, które pomogły mi wyjść z czegoś na mój czas. Używam oprogramowania do ładowania dołączonego do oprogramowania handlowego. Zacząłem od Ninja po zdobyciu podstaw i zrozumienie, że oprogramowanie jest zbyt proste, co potrzebne. Przeniosłem się teraz do londyńskich banków. Zauważyłem, że istnieje kilka brokerów z podobnym oprogramowaniem. Właśnie zacząłem z ich i nie mam żadnych opinii lub doświadczenia z nimi poza tym, że tam demo. Naprawdę dużo zarabiam z twojego handlu jest biznes. chociaż czasami wiem, że powinienem stosować więcej tego, czego nauczasz. Naprawdę lubię wyzwanie podbicia siebie i teraz wierzę, że jestem moim największym wrogiem. Pozdrawiam John McKillip3 Sposoby używania przemieszanej średniej ruchomej (DMA) w uzupełnieniu strategii handlowej Co to jest przesunięcie średniej ruchowej Jak zapewne zauważyłeś, nazwa przesiedlona średnia ruchoma zawiera odpowiedź na to pytanie. Zmieniona średnia ruchoma jest zwykłą prostą średnią ruchową. który jest przesuwany przez pewien okres czasu. Innymi słowy, przesunięcie prostej średniej ruchomej oznacza przesunięcie SMA w lewo lub w prawo. Łatwy sposób korzystania z przemieszczanej średniej ruchomej Przemieszczenie średniej ruchomej to popularna praktyka stosowana przez handlowców w celu lepszego dopasowania średniej ruchomej do linii trendu. Wszyscy mamy do czynienia z sytuacjami, w których średnia ruchoma przechodzi linię trendu (jako opór) lub oporu), ale są pewne niedopasowania i widzimy, że pomiędzy momentem a średnią ruchoma występują niewielkie nieścisłości w momencie testowania poziomu. Dlatego też przedsiębiorcy łatwo przenoszą średnią ruchową do przodu i do tyłu, przesuwając ją o określoną ilość okresów w celu jej przesuwania dokładnie na linii trendu. Bardzo ważne jest podkreślenie, że jeśli średnia ruchoma zostanie przesunięta z ujemną wartością, zostanie ona przesunięta do tyłu (na lewo) i jest uważana za wskaźnik opadający, podczas gdy średnia ruchoma jest przesunięta z dodatnią wartością, zostaje przesunięta do przodu i ma funkcje wiodącego wskaźnika. Z tego powodu pierwsza jest używana do potwierdzania wydarzeń pojawiających się na wykresie, a druga jest bardziej prawdopodobna w przypadku krótszych strategii terminowych. Poniżej znajdziemy przykład różnicy między trzema średnimi ruchoma. Trzy średnie kroczące Jest to zrzut ekranu wykresu DAX w ramce czasowej H4. Czerwona linia jest standardową 50-krotową prostą średnią ruchoma. Niebieska linia to 50-etapowa -5-przesunięta średnia ruchoma, a linia purpurowa to 50-letni okres 5 przesiedlonych średnich ruchów. Jak widać, trzy linie poruszają się średnio z tymi samymi okresami. Różnica polega jednak na tym, że współczynnik przemieszczenia średnich ruchów niebieskich i magenta. Niebieska średnia ruchoma jest przesunięta na -5 okresów i przesuwa się w lewo w porównaniu ze standardowymi 50-krotnymi średnimi ruchoma (czerwona), podczas gdy średnia ruchoma magenta jest przesunięta o 5 okresów, a zatem zostaje przełączona w prawo w porównaniu do czerwona średnia ruchoma. W tym przypadku niebieska średnia średnica ruchoma (50, -5) wygląda lepiej, ponieważ lepiej pasuje do pojawiającej się już górnej tendencji. Choć cena wzrosła do silnego ruchu uprzywilejowanego, ewentualna korekta prawdopodobnie sprawdzi przesiedloną średnią ruchową (50, -5) jako nośnik. Tak, to proste Przeciętna średnia ruchoma to zmiana standardowej średniej ruchomej, aby lepiej dopasować linię trendu. Jak rozpoznaje się przemieszczaną średnią ruchową Odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta próbą i błędem Spróbujesz tego nie działa, więc dostosuj się, dopóki nie zadziała Poniżej zobaczysz przykład, w którym mamy 20 lat Przenoszących Średnia przesiedlonych przez 3 okresów. Jak mogę zrównoważyć średnią ruchomych użytkowników programu SharpCharts, można wyrównać średnią ruchową, dodając pozytywne lub negatywne dane wejściowe do parametrów wskaźnika. Najpierw zacznij od SharpChart i prostej średniej ruchomej. Po drugie, przejdź do sekcji wskaźników i do pola parametrów. Dodaj przecinek, a następnie liczbę dni dla przesunięcia (-11 w celu przesunięcia w lewo i 11 w celu przesunięcia w prawo). Lewe przesunięcie powoduje zmianę średniej ruchomej w przeszłości. Prawidłowe przesunięcie powoduje zmianę średniej ruchomej w przyszłość. Nie zwiększa to jednak siły predyktywnej. Nie zapomnij dodać dodatkowych wykresów na wykresie, aby zobaczyć dodatnie przesunięcie. Poniższy wykres przedstawia wykres Nasdaq 100 ETF (QQQQ) z trzema wersjami 20-dniowej prostej średniej ruchomej. Normalny SMA jest niebieski, 10-dniowe ujemne przesunięcie jest czerwone, a 10-dniowe przesunięcie dodatnie jest zielone. Te trzy mają te same kształty, ponieważ są to te same dokładne średnie ruchome. Jedyną różnicą jest przesunięcie poziome (offset). Do wyśrodkowania średniej ruchomej można użyć ujemnego przesunięcia. Ujemne 10-dniowe przesunięcie dla 20-dniowej średniej ruchomej powoduje średnią ruchową w połowie 20 dni wykorzystywanych do obliczania. Nie do środka, ale blisko. Pomimo tego, że średnia ruchoma przewyższa zwykłą średnią ruchomą, nadal ma opóźnienie.

No comments:

Post a Comment